Операция для Духовного Обращения — Антология Теургических Операций
Операция для Духовного Обращения
Непосредственно перед этой операцией Служитель может
призвать Ангелов Обращения (и зажечь для них освященную свечу)
Вступительная Инвокация
«Савл же, еще дыхая прещением и убийством на ученики Господни, приступль ко архиерею,
испроси от него послания в Дамаск к соборищем, яко да аще некия обрящет того пути сущыя, мужы же и жены, связаны приведет во Иерусалим.
Внегда же ити, бысть ему приближитися к Дамаску, и внезапу облиста его свет от небесе:
и пад на землю, слыша глас глаголющь ему: савле, савле, что Мя гониши?
Рече же: кто еси, Господи? Господь же рече: Аз есмь Иисус, егоже ты гониши: жестоко ти есть противу рожну прати.
Трепещя же и ужасаяся глагола: Господи, что мя хощеши творити? И Господь рече к нему: востани и вниди во град, и речется ти, что ти подобает творити.
Мужие же идущии с ним стояху чудящеся, глас убо слышаще, но ни когоже видяще.
Воста же савл от земли и отверстыма очима своима ни единаго видяше: ведуще же его за руку, введоша в Дамаск: и бе дни три не видя, и ни яде, ниже пияше.
Бе же некто ученик в Дамасце, именем Ананиа, и рече к нему Господь в видении: Анание. Он же рече: се, аз, Господи.
Господь же к нему: востав поиди на стогну нарицаемую правую и взыщи в дому иудове Савла именем, тарсянина: се бо, молитву деет
и виде в видении мужа, именем Ананию, вшедша и возложша нань руку, яко да прозрит.
Отвеща же Ананиа: Господи, слышах от многих о мужи сем, колика зла сотвори святым Твоим во Иерусалиме: и зде имать власть от архиерей связати вся нарицающыя имя Твое.
Рече же к нему Господь: иди, яко сосуд избран Ми есть сей, пронести имя Мое пред языки и царьми и сынми израилевыми: Аз бо скажу ему, елика подобает ему о имени моем пострадати.
Пойде же Ананиа и вниде в храмину, и возложь нань руце, рече: Савле брате, Господь Иисус явлейтися на пути, имже шел еси, посла мя, яко да прозриши и исполнишися Духа свята.
И абие отпадоша от очию его яко чешуя: прозре же абие, и востав крестися» (Деян. 9:1-18)
Инвокация
Господи Иисусе Христе Эммануиле, Духовное Солнце Пансофии и Панагапе, Свет и Огонь Твой суть Сознание наше и Жизнь;
Будь милостив, Господи, остави грехи возлюбленному брату нашему (сестре нашей) ______ и благослови его (ее) Огненным Светом Мудрости и Любви Твоей.
Если он (она) враг нам, обрати его (ее) и настави на Путь Истины и Жизни, как обратил Ты чудесным образом Савла и сделал его Апостолом Истины, во Славу Твоего Святого Имени.
Если беспечен или небрежен он (она), ниспошли наитие ему (ей) с небесными потоками Света и Жизни и вдохнови его (ее) творить Твою Божественную Волю в Любви и Мудрости Божьей.
Если обманут он (она) заблуждениями, просвети его (ее) невыразимым Светом Истины Твоей; рассей тьму заблуждений, очисти убеждения его (ее) и ниспошли слуге Твоему разумение Блага и Истины.
Если он (она) слаб или устал, ниспошли ему (ей) сил и сделай достойным работником Твоей Божественной Воли.
Боже, Господи Милосердия, будь милостив к слуге Твоему ________ и сделай его (ее) достойным работником Твоей Божественной Воли. Ибо «невозможное человекам возможно Богу» (Лк. 18:27)
Милосерднейший Отче, я, слуга Твой ______, смиряюсь пред Тобой; употреби меня, Господи, как слугу достойного и сподоби творить Волю Твою. Аминь.
† Свет Мудрости и Любви Божьей
да осветит тебя, возлюбленный брат (сестра) ______ (повторить трижды)
† Господом нашим Иисусом Христом Эммануилом, Всемогущим Логосом Виктором, и Слугой Его Святым Иоанном. Аминь.
из книги «Антология Теургических операций» Деметриуса Полихрониса
перевод © Eric Midnight для Teurgia.Org, 2011 год